fbpx

אובדן כושר עבודה זמני

ביטוח אובדן כושר עבודה הינו ביטוח אשר מטרתו להבטיח כי במידה וכושר עבודה זה ייפגם יוכל המבוטח להגן על יכולת ההשתכרות שלו. כיסוי אובדן כושר עבודה זמני ייכנס לתוקפו מכמה סיבות וביניהן או תאונה או מחלה – כאמור מקרה הביטוח. כמו כן מטרת הביטוח לאפשר למבוטח ששילם במשך זמן רב ובנאמנות את הפרמיות השוטפות האמורות להבטיח לו בקרות המקרה תשלומים חודשיים שיהוו חלק משכרו המקורי. 

אובדן כושר עבודה על פי מקצועות  

אובדן כושר העבודה ייכנס לתוקפו במצב של חוסר יכולת לעסוק באותו משלח יד על פי העבר היות והפגיעה שינתה את חייו לבלתי היכר. מבין סוגי אובדן כושר העבודה ניתן להתייחס גם לאדם שביטח את עצמו על פי מקצועו קרי כדורגלן שלא יכול לשחק כמו בעבר או פסנתרן שמשתכר מנגינה ופתאום אצבעותיו אינן יכולות לייצר את המנגינה, כל אלו משתייכים לבעלי המקצועות המבוטחים בגין אובדן כושר עבודה על פי מקצוע וכד'. 

אובדן כושר עבודה זמני והקשר הישיר לאיבוד ההכנסות  

קיימים שני מצבים לאובדן כושר עבודה האחד מוחלט בעקבות תאונה או מחלה שאינם מאפשרים עבודה כמו בעבר והשני אובדן כושר עבודה זמני המאפשר עבודה לאחר כמה חודשים לצד מצב המאפשר שוב עבודה והתנהלות רגילה. כמו כן חשוב לציין את הפרמטרים הנוספים הקשורים למצב הקשור ברמת הנזק ואיבוד ההכנסות. במצב של אובדן חלקי ההכנסות תרדנה ב25 אחוזים ואילו במצב מלא איבוד ההכנסות ידבר על 75 אחוז מההכנסות ואף יותר.  

כך תתבעו תביעת אובדן כושר עבודה זמני 

בכדי לקבל את הפיצויים בגין אובדן כושר עבודה זמני יידרש מכם להפעיל את הפוליסה אם כי בצורה הנכונה, שאחרת אתם צפויים לא פעם להתווסף לסטטיסטיקה של דחויי תביעות אשר תביעתם נדחתה בעקבות דברים גדולים וקטנים יחד. לצורך העניין מספיק שתשכחו לצרף אישורים רפואיים רלוונטיים או תפסחו על בדיקה חשובה, הנה לכם דחייה "במלוא הדרה". רוצים להימנע מדחיית תביעה בגלל סיבה שאפשר וצריך לבטל מראש? לפני שחברת הביטוח תשלח אתכם אל רופאים מטעמה אולי ראויה חוות דעת נוספת באמצעות עורך דין אובדן כושר עבודה שקול ומנוסה שיסייע לכם להגיש את התביעה על הצד הטוב ביותר והכול במטרה להגדיל את הסיכויים בהצלחת הגשת התביעה  אשר בסופה תשיגו את הפיצוי המיוחל שמגיע לכם על פי חוק! 

האם תביעתכם נדחתה לאחרונה על ידי חברות הביטוח? אל תאמרו נואש, עו"ד ארז כהן יסייע בידיכם להציל את המצב ובו זמנית יפנה אתכם לגורמים המתאימים בכדי להשיג חוות דעת רפואית ממוקדת שמטרתה להציל בסופו של דבר את המצב אליו נקלעתם ולסייע לכם להשיג את מה שעמלתם עבורו – תשלומי פרמיה חודשיים רציפים בגין כיסוי ביטוחי שלא צפיתם שתצטרכו. 

ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק