fbpx

תביעת נזיקין נגד העירייה

זה יכול לקרות לכל אחד בכל זמן נתון, פתאום ללא אזהרה מתרחשת המעידה ואז נפילה קשה, למה זה באמת קרה? אולי זו בליטה קשה במדרכה, בור או כל מכשול אחר. שואלים את עצמכם על מי ראוי להפנות אצבע מאשימה? לפני שאתם יוצאים ופונים אל העירייה אולי כדאי לכם להצטייד בעורך דין נזיקין שמבין ויכול לסייע מתחילת התהליך ועד לסופו. 

נפלתם? נחבלתם קשות נוכח המחדל של העירייה? מיד לאחר הפציעה אתם ניגשים להיבדק בבית החולים ושם אתם נדרשים לימי חופש, פיזיותרפיה ועוד טיפולים כאלה ואחרים. בדיוק שם, אתם מבינים שאתם חייבים מייצג חזק וטוב- מייצג שידאג להשיג לכם את הפיצויים המגיעים לכם על פי חוק. 

מי אשם העירייה או אתם? 

כשמדברים על מהמורות בדרך מדברים על עניין שכיח ביותר, עניין בו העירייה אכן צריכה לקחת אחריות ולמנוע את הסכנות מראש, מאידך מה קורה כשכלום לא נעשה? מה קורה כאשר אישה או גבר צועדים במדרכה ונתקלים במחדל העירייה? איך באמת מגישים תביעה שתביא בסופו של דבר את הצדק לאור? 

בדיוק כאן חשוב להגיש תביעת נזיקין לבית המשפט באמצעות עורך דין נזיקין ולדרוש את הפיצוי שהוא תוצר של העוולה שנגרמה לכם נוכח המפגע בדרך. במעמד הזה בית המשפט לצד שני הצדדים ייבחן את המקרה ויגלה האם אכן נגרם מקרה רשלנות מצד העירייה או שהאשם כולו הוא באדם שלא הבחין במכשול. 

תביעת נזיקין נגד העירייה – נפגעתם? יש מי שיטפל בכם! 

בכדי לדעת מי צריך לשאת באחריות המשפטית יש להסדיר כמה דברים ואחד מהם כרוך בנושא האחריות. מי באמת אחראי לעוולה שנגרמה? במעמד זה חשוב לציין כי העירייה מחויבת לנקוט כל אמצעי זהירות הנדרשים והכול בכדי שלא תתרחשנה תאונות ופציעות בקרב עוברי אורח הבאים במגע עם שטחה. 

במעמד של חשד לפגיעה או אפילו חשד כי נגרמה לכם עוולה מן הראוי כי תפנו כמה שיותר מהר אל עורך דין לענייני נזיקין על מנת שזה יבחן את הדברים מקרוב ויחליט האם ניתן להגיש תביעה מלכתחילה ולעיתים אף לדון בגובה הפיצוי המגיע והאם האחריות המלאה חלה על שני הצדדים או רק על אחד מהם. 

נפצעתם בעקבות מדרכה רעועה, בור באדמה או כל מתקל אחר ואין לכם מושג מאיפה להתחיל? אם אתם מהססים ולא רוצים לעבור את התהליך הזה לבד אתם צודקים בהחלט. צריכים עזרה? אין לכם למי לפנות ואין לכם מושג מה לעשות? 

בקרו עוד היום באתר הבית שלנו, השאירו את פרטיכם האישיים ואנו נשמח לתאם לכם פגישת ייעוץ אשר מטרתה לבדוק יחד את כל גורמי המקרה שיסייעו לכם להוציא את האמת לאור ולקבל את הפיצוי המגיע בעקבות מקרה הפגיעה אליו נקלעתם שלא מרצונכם.   

ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק