fbpx

תביעות ביטוח חיים

תביעות ביטוח חיים עלולות להידחות לא פעם על ידי חברות הביטוח המבטחות וכאן מתחיל למעשה החלק הפחות נעים בסיפור הזה. אתם עומדים בכל התשלומים, משלמים את הפרמיות כסדרן אבל בקרות מקרה הביטוח נתקלים בדחייה ונימוקים שרירותיים שאין לכם מושג כיצד לצאת מהם. נשמע לכם מוכר? בדיוק כאן ייתכן ואתם צריכים עורך דין מוסמך לענייני תביעות ביטוח על מנת שזה יממש עבורכם את הפוליסה בצורה הטובה ביותר ויפסח יחד אתכם על הצד המייגע. חוששים להתייצב מול אימת חברות הביטוח וסירובן? עצרו, אתם לא אמורים לעבור את זה לבד, עו"ד חדור אמביציה, מבין עניין ובעיקר רווי ניסיון יכול להילחם על זכויותיכם על פי חוק. 

תביעות ביטוח חיים – איך מסיימים את זה על הצד הטוב ביותר?   

רוב תביעות הביטוח ובפרט תביעת ביטוח חיים הן מהקשות והמורכבות ביותר היות ויש צורך להוכיח קשר הגיוני בין איבוד החיים לבין סיבת המוות. כאשר פונה האדם לייעוץ משפטי באמצעות בא כוח המתאים למשימה הוא חוסך לעצמו לא מעט כאב ראש ודאגות בזכות סיור מדויק על כל השלבים הצפויים הן בתחילת התהליך והן במעמד הגשת התביעה. כאמור, מרגע קרות מקרה הביטוח חשוב לפעול כמה שיותר מהר ולא לבזבז את ההוכחה החשובה ביותר הקשורה בזמן והתיישנות! 

הקשר בין חוק התיישנות לבין דחיית התביעה 

יש מכלול של סיבות בגינן תביעות ביטוח חיים נדחות אבל חלק מזה קשור גם בדחייה עקב חוק ההתיישנות. חוק חוזה הביטוח קובע כי התיישנות התביעה תיכנס לתוקפה לאחר שלוש שנים ממועד קרות המקרה, ולכן אם לצורך העניין מדברים על תביעה של מוטבים בגין אדם שנפטר חשוב למהר ולהגיש את התביעה לפני תום שלוש השנים. במקרים מסוימים ניתן ואפילו מומלץ לפנות אל עורך דין בעניינים הנ"ל על מנת שזה יבדוק נימוקים מסוימים בהתיישנות החוק לפיהם אפשר להאריך את התקופה ולפסוח על הדחייה.  

תביעת ביטוח חיים – כיצד מתנהלים נכון מול דחיית תביעה? 

מרגע קבלת מכתב הדחייה מטעם חברת הביטוח בגין תמלוגי הביטוח יש לפנות לעורך דין בקיא בתחום ואשר לא מצוי במצב של ניגוד אינטרסים כאלה ואחרים. כל מה שעליכם לעשות זה להגיע לפגישה מסודרת עם כל המסמכים הרלוונטיים למקרה לרבות העתק הפוליסה, תכתובת עם חברת הביטוח וכל מה שקשור בדחייה עצמה. מטרת הפגישה תהיה קריאת תנאי הפוליסה והבנת המקרה לעומקו – הכול במטרה לבדוק כי אכן ניתן לערער על הדחייה, לגשת "ולהילחם" על הזכויות. 

זקוקים למידע נוסף לפני שאתם מגישים תביעה בגין תמלוגי ביטוח המגיעים לכם? לא מתמצאים בחוק וחוששים כי המסמכים או חוות הדעת אשר מצויות בידיכם אינן מספקות? בכדי שלא תלכו לאיבוד בתהליך אולי כדאי כבר עכשיו לפנות אל עורך דין ביטוח חיים ולשאול את כל השאלות להשלמת התהליך על הצד הטוב ביותר.

ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק