fbpx

תביעות נגד חברות הביטוח

עו”ד ארז כהן
15 אוגוסט 2021

תביעות נגד חברות ביטוח הן נישה מורכבת ביותר העלולה להימשך זמן רב, להתיש ברוב המקרים ובסופו של דבר לגרום לתובעים לוותר מראש על זכותם. כמו כן לא מעט תביעות המוגשות אל חברות הביטוח חוזרות ריקם כאשר ברוב המקרים זה קשור לחוסר ייצוגו של עורך דין ביטוח לאומי שמבין ויכול לסייע בכל הליך תביעות ביטוח חיים או כל תביעה מסוג אחר. 

נשמע לכם מוכר? זקוקים לעזרה בתחומי ביטוח חיים, תביעות ביטוח תאונות אישיות ועוד? בדיוק לשם כך רצינו לדבר אתכם שרירותיות מצד חברות הביטוח ומה אפשר לעשות כדי שהתהליך הזה יצלח ובכל זאת תקבלו את מה שמגיע לכם מכוח החוק. 

מה צריך לדעת לפני שמגישים תביעה נגד חברות ביטוח? 

בין שתבחרו עורך דין תביעות ביטוח לצורך ייצוג ובין שתפנו לזה לבד אתם מחויבים להגיש את התביעה בתוך שלוש שנים מקרות המקרה. חשוב לציין כי לאחר תקופה של שלוש שנים התביעה עלולה להתיישן ולגרום לכך שתאבדו את הזכות בגין נכות, תרחיש סיעודי או אפילו פגיעה בשל תאונה. 

לכן, הכלל החשוב הוא לא לעבור את תקופת ההתיישנות ואם ההתיישנות עומדת להתרחש ממש בקרוב יש לפנות אל חברת הביטוח במישרין או בעקיפין על ידי בית משפט ולהאריך את מועד ההתיישנות. 

דברים נוספים שחשוב להביא בחשבון הם כל המסמכים הנדרשים להגשת התביעה. דרישה זו חשובה מאוד היות שאם לא מגישים או פוסחים על מסמכים כאלה ואחרים עלולה חברת הביטוח לטעון כי לא נמסרו לה כל הפרטים ולעיתים אף תטען כי הדבר נעשה במכוון – דבר שיוביל לדחיית התביעה מצדה. 

עורך דין תביעות ביטוח – איך אפשר לסייע לכם? 

כמו רוב העסקים בישראל כך גם חברות הביטוח הנחשבות מקור כספי ורווח לכל דבר ולעיתים זה בא על חשבונם של אנשים ששילמו את הפרמיות כסדרן אבל בעת קרות מקרה הביטוח נתקלו באוזניים ערלות.

כן, גם כאשר התביעה נכונה ומוצדקת חברות הביטוח נוהגות "לעשות שרירים" ולהקשות על המבוטח לקבל את המגיע לו וכאן, בדיוק כאן נכנס לתמונה עורך דין תביעות ביטוח הבקיא בחוק, מכיר את השרירותיות ואת ההתנהלות ויודע לעשות את כל אשר ביכולותיו כדי לספק לכם את הפיצוי המגיע. 

אז למה עורך דין תביעות ביטוח? בעיקר היות ותהליך הגשת התביעה עלול להיות מסורבל ושמגיע הסירוב זה בהחלט עלול לפגוע, להתיש וגם לגרום לכם המבוטחים לוותר. רוצים שזה לא יקרה לכם?

בסיכום דבר, עורך דין תביעות ביטוח יודע ויכול לסייע לכם להגיש את הטפסים הנכונים, להתמודד מול הבירוקרטיה בצורה הנכונה ובסופו של דבר לבטל כל צידוק שאינו רלוונטי מצדם של הנתבעים. 

צריכים עזרה? חשוב לכם להגיש את התביעה ולקבל את מה שמגיע לכם מכוח החוק? אולי כדאי שקודם לכן תפנו למישהו שייצג אתכם נכון. 

    לייעוץ ראשוני חייגו 052-5262626 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק