fbpx

תביעת נזיקין נגד בית מלון

תביעת נזיקין
עו”ד ארז כהן
7 אוגוסט 2020

אנו נתקלים במקרים רבים של אנשים שמחליקים ונפצעים במהלך חופשה בבית מלון ובעקבות כך נהרסת החופשה המהנה עליה חלמו. במקרים כאלו צפוי להיגרם נזק גופני משמעותי שמותיר את הנפגע עם חבלות בגוף ולעיתים אף שברים בידיים או ברגליים, שברים או קרע בכתף, בלטי דיסק או פריצות דיסק בגב, חבלות בפנים ועוד. במקרים מסוימים של החלקה או פציעה בבית מלון עשוי הנפגע להיות זכאי לפיצויים מבית המלון. 

מה עושים במקרה של פציעה או החלקה בבית מלון

חשוב לציין כבר עתה כי לא בכל מקרה של החלקה בבית מלון זכאי הנפגע לקבלת פיצויים מהמלון. עם זאת, במקרה של נפילה בבית מלון מומלץ לצלם את מקום הנפילה ולתעד ככל שניתן את הסיבה להחלקה, לקחת פרטי עדים לאירוע, לפנות לפקיד הקבלה ו/או לקב"ט המלון ולדווח על האירוע ואת הסיבה לנפילה ואף להראות להם את מקום הנפילה. לאחר מכן מומלץ לפנות לקבלת טיפול רפואי ולהסביר את סיבת הנפילה, ולפנות לעורך דין המתמחה בתביעות נזקי גוף.

החלקה בבית במלון

כאשר אורח המלון מחליק בשטח המלון כתוצאה ממפגע בטיחותי עשוי המלון להיות חייב בנזיקין ולפצות את האורח בגין הנזקים שנגרמו לו. לדוגמא: אורח המלון נתקל במרצפות בולטות בשטח לובי המלון, עובד הניקיון במלון ניקה את הרצפה והשאיר אותה רטובה ללא שלט אזהרה ואורח המלון שצעד באזור החליק ונפל. במקרים אלו חובה על בית המלון לדאוג שעובדי הניקיון שומרים על בטיחות האורחים בזמן שהם מבצעים את עבודות הניקיון, ועל בית המלון החובה לדאוג שרצפת המלון תהיה תקינה ובטוחה. לכן מומלץ מאוד לפנות אל עורך דין בתחום של תביעות נזיקין על מנת שיבחן את נסיבות ההחלקה והפציעה כדי להעריך ולמצות את מלוא הזכויות שלכם.

מקרה תביעה נגד בית מלון

ר' לקוח משרדנו שהה בחופשה משפחתית באחד מבתי המלון המפוארים בארץ. בתחילת החופשה צעד ר' בלובי המלון ולפתע החליק ונפל ארצה בעקבות מים שהיו על הרצפה. ר' צילם את מקום הנפילה והודיע להנהלת המלון על האירוע, ולאחר שר' פנה למשרדנו, הצלחנו להוכיח שהרצפה נשטפה על ידי עובד ניקיון של המלון קודם לכן ועובד הניקיון עזב את המקום כשהרצפה רטובה ולחה מבלי שהוצב במקום שלט אזהרה. דאגנו שחברת הביטוח שבטחה את המלון תפצה את ר' בסכום לא מבוטל בגין נזקי הגוף שנגרמו לו. 

החלקתם בבית מלון – את מי תובעים? 

במקרה של החלקה בבית מלון על הנפגע נדרש להוכיח שהנזק הרפואי שנגרם לו הינו תוצאה של רשלנות בית המלון תוך הפרת החובה המוטלת עליו על פי החוק לדאוג לבטיחותם של אורחי המלון. תביעת הנזיקין מוגשת כנגד החברה שמפעילה את בית המלון וחברת הביטוח שביטחה את בית המלון. זקוקים לסיוע בהגשת התביעה או בירור האם הנכם זכאים לדרוש פיצוי בגין נזקי הגוף שנגרמו לכם במהלך חופשה בבית מלון? עו"ד ארז כהן מתמחה בייצוג נפגעים שנפגעו במהלך חופשה בבית מלון וישמח לעזור לכם בכל התהליך מתחילתו ועד לסופו.

    לייעוץ ראשוני חייגו 052-5262626 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק