fbpx

תאונות קורקינט חשמלי – מה עושים במצב של תאונה?

תאונה עם קורקינט
עו”ד ארז כהן
12 אוקטובר 2020

השימוש בקורקינטים חשמליים תפס תאוצה בשנים האחרונות, יותר ויותר חברות מייבאות אותם לארץ, ואנחנו רואים אותם בכל מקום. הקורקינטים זולים, קלים לשימוש ולעיתים קרובות גם ידידותיים לסביבה, ככה שקל מאוד להבין למה הם כל כך פופולאריים. עם כל היתרונות של הכלים הקטנים, אנחנו רואים עליה חדה ומשמעותית של פצועים בתאונות דרכים המעורבים בהם קורקינט חשמלי. אם אתם חלילה חלק מתאונה כזאת, עורך דין תאונות דרכים הוא האיש שיכול לעזור לכם.

את מי תובעים בתאונת קורקינט חשמלי?

באופן כללי כשמדובר בתאונת קורקינט חשמלי, ניתן לתבוע דמי תאונה את המוסד לביטוח לאומי באמצעות הגשת טופס באתר. עם זאת, עליכם לדעת כי ישנם מקרים בהם ניתן לזכות בסכומים גדולים יותר. כמו למשל, במקרים בהם התאונה התרחשה בדרך לעבודה, במהלכה או בחזרה ממנה. במקרים כאלה המוסד לביטוח לאומי יכיר בתאונה כתאונת עבודה, ולממש את זכויותיו ולדרוש מענק, דמי פגיעה בעבודה ואפילו קצבת נכות.

אם מדובר בתאונת קורקינט עם רכב, עליכם לדעת כי רוכב הקורקינט בעל מעמד של הולך רגל. אך החוק עדיין לא ברור בעניין, מומלץ להתעדכן כל הזמן לגבי ההתרחשויות בנושא והחלטות בית המשפט העליון בנידון. במקרים של תאונה עצמית של רוכב קורקינט, הוא יכול לתבוע את ביטוח תאונות אישיות במידה ויש לו. בכל מצב עליכם להתייעץ עם עורך דין תאונות דרכים שיסייע לכם בכל הקשור בתאונה שלכם.

איפה מותר לנסוע עם קורקינט חשמלי?

הרכיבה על קורקינט חשמלי ואופניים חשמליים מותרת אך ורק על שבילי אופניים המיועדים לכך. במידה ואין שביל אופניים הרוכב חייב לנסוע על הכביש ולא על המדרכה, רכיבה על המדרכה תגרור קנס על סך 250 ש"ח. בנוסף לכך, על רוכב הקורקינט להכיר את כל חוקי התנועה ואת התמרורים, ואסור בשום אופן לנסוע נגד כיוון התנועה.

עורך דין תאונות דרכים – ארז כהן

עורך דין ארז כהן הינו עורך דין תאונות דרכים, ומשרדו הוא המשרד המוביל בישראל בתחומו. המשרד מספק ללקוחותיו ייעוץ וייצוג משפטי בכל הקשור בתאונות קורקינט חשמלי, ותחומים נוספים. עו"ד ארז כהן צבר ניסיון רב במהלך השנים, ששימש כמנהל מחלקה במשרד עורכי דין שייצג חברות ביטוח. בשנים הללו הוא למד כיצד הדברים מתנהלים מהצד השני, מצד חברות הביטוח והיום יודע לסייע ולהגיע להצלחות רבות מולם.

מחפשים עורך דין תאונות דרכים מומלץ? מעוניינים להגיש תביעת תאונת קורקינט חשמלי? לייעוץ ראשוני חייגו עכשיו למספר הטלפון 072-2727995. עורך הדין ארז כהן וצוות עורכי הדין במשרדו ילוו אתכם לאורך כל התהליך, משלב הייעוץ הראשוני, הגשת התביעה ועד קבלת הפיצויים. המשרד פועל בשקיפות מלאה מול הלקוח בזמן אמת, והלקוח מעודכן תמיד בכל המתרחש בתהליך ויכול להיות שותף להחלטות המתקבלות בנוגע להמשך התהליך.

    לייעוץ ראשוני חייגו 052-5262626 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק