fbpx

תביעות ביטוח חיים – כל מה שחשוב לדעת לפני שניגשים לתהליך

כסף
עו”ד ארז כהן
18 נובמבר 2020

פטירה של אדם קרוב זו חוויה לא קלה. אנחנו אולי לא יכולים להחזיר את האדם שאהבתם לחיים. אבל אנחנו יכולים להבטיח כי נאבק על מנת שתקבלו את כל המגיע לכם מחברת הביטוח. לא פעם אנחנו נתקלים בלקוחות שנמנעו מלקבל את כל המגיע להם. זה יכול להיות בגלל שהם מפחדים מההתעסקות הבירוקרטית, או משום שהם לא יודעים מה מגיע להם.

אנחנו, במשרד עורכי הדין ארז כהן מחויבים להילחם עבורכם לאורך כל הדרך. אנחנו נעשה הכול על מנת שתצלחו את הדרך הפתלתלה של תביעות ביטוח חיים. אם אתם רוצים לדעת עוד על ביטוח חיים ולמה אתם זכאיים מחברות הביטוח, המאמר הזה הוא בשבילכם.

מה זה ביטוח חיים?

ביטוח חיים זה ביטוח הקיים אצל מרבית חברות הביטוח הגדולות והוא מאפשר לכל אדם להפריש סכום קבוע בכל חודש שיהיה שם, שמור לבני משפחתו, במידה והוא לא יוכל לפרנס אותם יותר.

ביטוח חיים  יכול להיות ביטוח חיים כללי ויכול להיות ביטוח חיים על משכנתא. המשמעות היא שבמידה ואותו אדם נפטר בטרם עת, יוכלו קרוביו לסיים את תשלום המשכנתא ולהיות בעליהם החוקיים של הנכס אותו רכש הנפטר טרם מותו.  

מה מונע מקרוביו של אדם לקחת את ביטוח החיים שהותיר להם טרם מותו

לעיתים, חברות הביטוח יכולות למנוע מכם לקבל את הכסף המגיע לכם. לכך יכולות להיות כמה סיבות:

  1. תנאי הפוליסה: לכל חברת ביטוח יש הסדר כזה או אחר בכל הנוגע לביטוח חיים. יכולים להיות תנאים שונים לכל מבוטח בהתאם למצבו הרפואי ועוד. חברת הביטוח יכולה לטעון שתנאי הפוליסה שונים מאלו שאתם מציגים ולכן מגיע לכם פחות כסף ממה שחשבתם.
  2. הסתרה של מידע רפואי: כאמור, לכל מבוטח יש פוליסה קצת אחרת בהתאם למצבו הרפואי. לעיתים, חברת הביטוח טוענות כי הוסתר מהן מידע רפואי רלוונטי ולכן אין אפשרות לתת לכם את ביטוח החיים של הקרוב שנפטר.
  3. התיישנות: אחת הדרכים להערים קשיים על קרוביו של אדם היא לדחות את תשלום ביטוח החיים באופן כזה שיוכרז עליו 'התיישנות'. כך יוכלו חברות הביטוח לטעון כי בגלל ההתיישנות לא מגיע לכם לזכות בביטוח החיים של קרובכם.

דעו כי בכל אחד מהמקרים הללו ניתן ללכת לתהליך של תביעות ביטוח חיים. מהלך התביעה נועד לחייב את חברת הביטוח לשלם לכם את מלוא הסכום שקרובכם הפקיד עבורכם לפני שנפטר.

אתם יכולים לגשת לתהליך של תביעות ביטוח חיים לבדכם. אבל עליכם לזכור כי חברות הביטוח מצוידות באנשי מקצוע מיומנים שתפקידם להוכיח כי אתם משקרים. אנחנו, במשרד עורכי הדין ארז כהן, מתעלים את הידע המקצועי והניסיון שרכשנו במהלך השנים כדי להבטיח כי בתום התהליך של תביעות ביטוח חיים תקבלו מחברת הביטוח את מה שאתם זכאים לו. 

 

    לייעוץ ראשוני חייגו 052-5262626 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק