fbpx

גמלת סיעוד – המדריך השלם להגיש את זה נכון

גמלת סיעוד
עו”ד ארז כהן
27 דצמבר 2020

כמו בכל דבר כך גם במעמד גמלת סיעוד, האם כולם זכאים לה? מי מועמד לגמלה על פי חוק? שאלות כאלה ואחרות תעלנה בפרט כשמגיעים לגיל הפרישה אבל לא רק. 

מה קורה כשנתקלים בקשיים אותם מערימים חברות הביטוח? בדיוק כאן עונה לכם עורך דין עם בקיאות בנושאי ביטוח לאומי, אחד כזה שיכול לעמוד בזמן אמת מול כל הגורמים ולהשיג לכם את הפיצוי/ הגמלה המגיעה לכם מכוח החוק. 

עורך דין ביטוח לאומי עוזר לכם להשיג גמלת סיעוד 

צריכים עורך דין ביטוח לאומי? לפני שאתם פונים אליו בואו ונדבר על התנאים הבסיסיים ומציינים את המועמדים לקבלת גמלת הסיעוד. 

המועמדים לקבלת גמלת סיעוד יהיו תושבי ישראל ובתנאי כי עלו לארץ לפי חוק השבות או לחילופין לפי סל הקליטה. כך גם אדם שגר בדיור מוגן או לחילופין במקום בו סל הטיפולים אינו נכלל והוא ממומן על ידי גוף ממשלתי או ציבורי. 

אדם שהוכח כי אינו בעל מסוגלות לבצע פעולות כמו הלבשה, רחצה, אכילה בכוחות עצמו ואפילו הליכה יהיה מועמד לקבלת הגמלה אבל מה בכל זאת קורה שהוא מועמד אבל חברת הביטוח שוללת ממנו זכות זו? 

הגשתם מסמכים רפואיים מעודכנים, טופס תביעה, אישורי הכנסות, קצבאות קיימות, ייפוי כוח ואפילו תעודת נכה? למרות שהמצאתם את כל המסמכים לא הצלחתם להשיג את מה שמגיע לכם? במצב הנ"ל יהיה עליכם לפעול במהירות עד כמה שניתן ולערב עורך דין ביטוח לאומי. 

הגשת ערעור על דחיית תביעת סיעוד 

היה והמוסד לביטוח לאומי השיב אתכם ריקם? היה והוא דחה את תביעתכם בגין גמלת סיעוד? בשלב הזה חשוב לפנות אל עורך דין ביטוח לאומי וזאת בכדי להגיש ערעור דרך ועדת עררים. 

יש להגיש את התביעה בדיוק בזמן ולא לאחר אותה היות ואין לדעת מה יהיה מצבו של האדם הזקוק לגמלה ואם ידרדר זה עלול לשנות את הדברים ולסרב לתביעתכם בשנית. את הערעור מגיש עורך דין ביטוח לאומי תוך חודשיים מיום מסירת ההכרעה של ביטוח לאומי. 

לרוב אנשים שלא פונים לעורך דין ועושים זאת לבד נענים בשלילה היות והם לא פעם עושים את הטעות הנפוצה ביותר- הם מנמקים את התביעה בצורה חסרה והתוצאות כמו ידועות מראש. 

רוצים שזה לא יקרה לכם? מחפשים להעביר את התביעה מנומקת, מלאה בפירוט הנכון ובעיקר מצוותת לטיעונים חזקים? כל מה שאתם צריכים זה עורך דין מיומן עם ניסיון שיעשה זאת עבורכם ולא ייקח סיכון ולו קטן ביותר שתביעתכם תענה בשלילה. 

בסיכומו של דבר, מומלץ שלא להגיש את התביעה לבד, לקחת אחריות על מי שאתם אוהבים באמת ולפנות אל עורך דין עם מיומנות בהגשת תביעות כנגד מוסד כמו ביטוח לאומי ומכיר את כל התקנות והקשיים שייתכן ויצוצו בדרך לקבלת התובענה והשגת הגמלה המבוקשת. 

    לייעוץ ראשוני חייגו 052-5262626 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק