fbpx

מה כולל סיוע משפטי בהגשת תביעות ביטוח תאונות אישיות?

עורך דין
עו”ד ארז כהן
19 יולי 2021

תאונות אישיות, בין אם הן תאונות המתרחשות בכביש כתוצאה מפגיעה של רכב ובין אם בכל מקום אחר בסביבה, יכולות לגרום לנזק של ממש, לפגיעה פיזית חמורה ובמקרים קשים יותר אפילו לנזק בלתי הפיך. במקרים שכאלה חשוב מאד להיעזר בשירותיו של עורך דין על מנת להגיש את התביעה לגורם הרלוונטי למצות את מלוא הזכויות, המגיעות לנפגע מהמוסד לביטוח לאומי.

הגשת תביעת ביטוח תאונות אישיות איננה עניין של מה בכך, וזו הסיבה מדוע נעזרים בשירותיהם של אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, כדוגמת עורך דין ביטוח לאומי. סיוע של גורם מקצועי כזה מאפשר לנפגע לקבל את הפיצוי המגיע לו ולבצע את ההליך בצורה מהירה, עד כמה שניתן, ובעיקר גם יעילה וללא עיכובים מיותרים.

איך עושים את זה בפועל

סיוע של עורך דין נזיקין המתמחה בהגשת תביעות ביטוח תאונות אישיות מבטיח התנהלות נכונה וחכמה יותר. תאונות אישיות, שאינן במסגרת ביטוח תאונות אישיות שנרכש באופן פרטי, מכוסות כיום כחלק מזכויותיהם של כל תושב ותושבת ישראל מעל לגיל 18. פיצוי בגיל תאונה אישית ניתן לעובד שכיר ולעובד עצמאי, שמצאו את עצמם מעורבים בתאונה בין אם בישראל ובין אם בחו"ל, תאונה שגרמה לנזק פיזי, המונע מהם לתפקד כהלכה. נזק פיזי שכזה משפיע רבות על תפקודו של הנפגע ולרוב גם מונע ממנו המשך עבודה תקינה. הוא מוצא את עצמו נעדר ממקום העבודה בשל אשפוז וטיפולים שונים, מה שמוביל להפסדים כספיים גבוהים.

כדי להגיש תביעת תאונות אישיות לביטוח לאומי ולנצל כהלכה את שירותיו של עורך דין המתמחה בהגשה של תביעות ביטוח תאונות אישיות למוסד זה, יש לוודא שפועלים בהתאם לכל השלבים, הנדרשים מטעם הביטוח הלאומי. את התביעה לדמי התאונה יש להגיש בתוך 90 ימים מיום קרות האירוע ולצרף לבקשה את המסמכים הבאים: מסמכי הבקשה לתביעה, מסמכים רפואיים רלוונטיים, כמו דוח חדר מיון, דוח מד"א וכל מסמך, המעיד על מצבו של הנפגע ועל הנזק שנגרם לו. בנוסף, יש לצרף גם תעודה רפואית ראשונה (טופס שעל הרופא המטפל למלא ולחתום עליו) ואם מדובר בעובד שכיר – יש לפנות למעסיק כדי שימלא את החלק המיועד לו בטופס התביעה (אישור על משך תקופת היעדרותו של העובד ממקום העבודה, אישור על שכרו ועוד).

להיעזר בכתובת הנכונה

עורך דין תביעות ביטוח בקיא בכל ההליכים הנדרשים לקידום תביעות ביטוח תאונות ויודע כיצד לקדם את התביעה כדי לקבל מענה מהיר ואת הפיצויים הרלוונטיים לנפגע. מומלץ מאד לפנות לעורך דין מיומן, מקצועי ומנוסה מאד בתחום, שעובד רבות מול הביטוח הלאומי ומכיר היטב את אופן התנהלותו. כדאי לעשות זאת בהקדם כדי להבטיח פתרון נכון לנפגע ופיצוי הולם, כפי שקובע החוק.

 

    לייעוץ ראשוני חייגו 052-5262626 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק