fbpx

מהי תביעת תגמולי ביטוח סיעודי ומהם התנאים להגשת התביעה?

תביעת סיעוד
עו”ד ארז כהן
8 יוני 2021

המצב הסיעודי הוא המצב העגום ביותר שאדם יכול להגיע אליו. שלא בדומה למה שאנשים סבורים לחשוב, מצב סיעודי עלול לפגוש כל אדם ולא רק בגילאי הגיל השלישי אלא גם באמצע החיים בשל תאונה או חלילה מחלה קשה. 

לצד זאת חשוב לציין כי יש המון אנשים שמשלמים כסדרם את העלויות ואת הפרמיה בדיוק כפי שנדרש מהם אבל אז כשמגיע שלב התגמול חברות הביטוח והגופים האחרים הופכים כל דבר לשרירותי ומקשים על חייו של האדם שבסך הכול רוצה לקבל את מה שמגיע לו ויבטיח המשך חיים בטוחים ללא תלות בקרוביו. 

האם כל זה מוכר גם לך? בדיוק בנקודה זו רצינו לדבר איתך על עורך דין תביעות סיעוד ובין היתר להדגיש את ההבדל בין עורך דין תביעות ביטוח לבין ייצוגו של עורך דין ביטוח לאומי

מזה מצב סיעודי ומה חשוב לדעת לפני שמגישים תביעה 

המון אנשים רוכשים ביטוחים סיעודיים דרך כל מיני גופים לרבות חברות הביטוח במקרה חלילה של חוסר יכולת ביצוע פעולות בסיסיות הכוללות קימה ושכיבה, רחצה וגילוח, יכולת להתלבש ולהתפשט, לאכול ולשתות ובסופו של דבר גם שליטה על סוגרים או חוסר יכולת לנוע ללא כיסא גלגלים. 

מתוך שש הפעולות אם האדם לא יכול לבצע שלוש שהרי הוא נכלל בתוך מקרה הביטוח והוא בהחלט יכול להגיש תביעת סיעוד לחברת הביטוח ורצוי שיעשה זאת באמצעות עורך דין תביעות סיעוד. 

יש לא מעט מצבים בגינם יכול כל אדם להגיע למצב סיעודי, זה יכול להיות מתאונה אבל גם במסגרת תאונה במקום עבודה או במסגרת רכישת ביטוח תאונות אישיות פרטי מה שמאפשר להגיש תביעות ביטוח תאונות אישיות

בכל המקרים, עורך דין תביעות סיעוד הכרחי ביותר וזאת כבר בתחילת ההליך היות שחברות הביטוח מערימות לא מעט קשיים ולא תמיד מוכנות לשאת בתשלום לו התחייבו ומנמקות את זה בטענות שונות ומגוונות. 

הגשת תביעה באמצעות עורך דין ביטוח סיעודי 

מרגע שמבוטח מודיע על מקרה הביטוח ומגיש את התביעה חובה על חברת הביטוח לספק לו את כל המידע הרלוונטי. במעמד הגשת התביעה יוזנו פרטי התביעה על גבי טופס מתאים ואליו יצורפו טפסים רלוונטיים כמבוקש בפוליסה עצמה ועל פי דרישת חברת הביטוח. 

כמו כן, יוגשו גם כל המסמכים המעידים על מצב בריאותי, מסמכים רפואיים, ביקורי רופא, חוות דעת מקצועית, אסמכתא בגין טיפול רפואי ועוד. 

במעמד הגשת התביעה יש לוודא היטב מהן דרישות חברת הביטוח והפוליסה ולהבטיח כי התביעה תוגש בהתאם מה שמסביר מדוע חשוב לגשת לזה רק עם בא כוח כמו עורך דין תביעות סיעוד.

מיותר לציין כי הגשה לא תקינה לא רק שתעכב את ההגשה אלא גם תגרום לדחייה שאפשר למנוע לו ההגשה תתבצע בצורה הנכונה.  

    לייעוץ ראשוני חייגו 052-5262626 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק