fbpx

תקציר תביעה: נפילה במהלך נסיעה על אופניים חשמליים

תביעת נזיקין
עו”ד ארז כהן
27 יוני 2021

נפילה במהלך נסיעה על אופניים חשמליים בעקבות כביש משובש ובורות הותירו צעירה בת 27 שנה תושבת תל אביב עם נכות צמיתה במרפק וכף יד ימין למשך כל חייה.

לבית משפט השלום בתל אביב הוגשה השבוע בתאריך 6/6/21 תביעה אזרחית של צעירה בת 27, תושבת תל אביב, נגד עיריית תל אביב לפיצויים בסכום של עד 2.5 מיליון ₪, בגין אירוע שבגינו נגרמו לצעירה נזקי גוף קשים ו- 2 ניתוחים בכף היד שהותירו אותה נכה לצמיתות בשיעור 24%.

בכתב התביעה טוען עורך הדין ארז כהן, כי המקרה התרחש ביום 9/2/19 בזמן שרכבה על אופניים חשמליים ברח' הרב אלנקווה בתל אביב ולפתע נפלה מאופניה בעקבות כביש משובש ובורות שהיו בכביש במסלול הנסיעה.

הצעירה הובהלה למוקד רפואה דחופה ולאור הנזקים הקשים הוחלט להפנות אותה להמשך טיפול בחדר המיון בבית החולים "שיבא" שם נמצא כי היא סובלת משברים מורכבים במרפק וכף יד ימין והוחלט לקבע את ידה בגבס.

בעקבות הנזק הרב שנגרם לה בכף היד, עברה הצעירה 2 ניתוחים בכף יד ימין, אולם עד היום היא סובלת מכאבים ומהגבלות בתנועות המרפק וכף היד.

אורטופד מנתח ומומחה לכירורגיה אורטופדית שבדק את הצעירה העריך כי נותרה לה נכות משוקללת בשיעור 24% לצמיתות.

בכתב התביעה טוען עורך הדין ארז כהן כי: "העירייה לא נקטה באמצעי בטיחות במטרה למנוע פגיעה ברוכבי אופניים, לא בדקה ולא פקחה אחר איתור מפגעים בכביש ולא דאגה להעמיד לרשות הנוסעים כביש תקין ומסודר".

עורך הדין ארז כהן תובע בעבור הצעירה הפסד השתכרות לעבר, הוצאות נסיעה, הוצאות עזרת הזולת, הוצאות עזרים רפואיים, הפסדי כושר השתכרות לעתיד, ונזק לא ממוני בגין כאב וסבל.

 

לקריאה נוספת בנושא:

 

תאונת קורקינט חשמלי

    לייעוץ ראשוני חייגו 052-5262626 או השאירו פרטים

    בחר שעה לחזרה

    ייעוץ בוואטסאפ ייעוץ בפייסבוק